0 грн
Зробити замовленняМагазин zoocool.ua здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Відповідно до Закону товар підлягає поверненню або заміні при дотриманні наступних умов:
-збережена комплектність товару,
- збережена цілісність упаковки,
-збережено маркування та ярлики виробника,
-товар новий і не використовувався.
-повернення товару за рахунок покупця.
Умови повернення товарів належної якості
УВАГА! При отриманні замовлення на Новій Пошті ретельно перевіряйте його! Ви маєте право не оплачувати товар та відмовитися від його отримання, склавши акт (ПРЕТЕНЗІЮ) у разі виявлення некомплекту чи пошкоджень. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій із товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Будь ласка, при отриманні замовлення, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару. Ушкодження товару при транспортуванні компенсує перевізник (весь товар, що відправляється, страхується на повну вартість), а ми відправляємо товар повторно. У разі виявлення некомплекту чи інших причин Ви маєте право не оплачувати товар та відмовитися від його отримання, а ми надсилаємо товар повторно або повертаємо кошти. Товар також може бути повернутий кур'єру у момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомих причин, вартість доставки оплачується.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», магазин може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів, належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Гарантія:
Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцеві.
На всі товари, придбані в інтернет-магазині «Zoocool.ua», поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцеві.
Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, за умови дотримання умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.
Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.
Дізнатися про терміни та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов'язково вказані на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «Zoocool.ua», в якому здійснювалася купівля, та отримати інформацію про назву та реквізити компанії-постачальника.
Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.
Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар, відповідно до його відповідного робочого режиму.
Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:
у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талону та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
проінформувати покупця щодо правил користування товаром;
заповнити відповідні розділи гарантійного та відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек або інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).
Якщо товар вимагає проведення робіт із введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.
Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну несправності товару?
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товар а, покупець має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, заміну товару на такий самий або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), або повернення сплаченої за товар грошової суми.
Згідно із законодавством, такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
Що робити, якщо товар прийшов у неробочий стан після закінчення 14-денного терміну з моменту здійснення покупки?
Якщо товар, придбаний в інтернет-магазині «Zoocool.ua», прийшов у неробочий стан після закінчення 14-денного терміну з дня здійснення покупки, покупець має право звернутися до авторизованих або сертифікованих компаній-постачальників сервісних центрів.
>Термін гарантійного обслуговування залежить від типу товару та зобов'язань компанії-постачальника перед покупцем на безкоштовний ремонт або обслуговування.
Дізнатися про термін та детальні умови гарантійного обслуговування придбаного товару покупець може у компанії-постачальника. Назва та реквізити якого обов'язково зазначено на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «Zoocool.ua», в якому здійснювалася купівля, та отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.
На певні товари, представлені в інтернет-магазині «Zoocool.ua», гарантійний талон та інструкція з експлуатації надаються покупцю компанією-постачальником у комплекті з товаром. У них зазначено детальні умови гарантійного обслуговування, гарантійні та негарантійні випадки, умови зберігання та перевезення товару.
Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.
Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар у відповідному робочому режимі.
У яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити у гарантійному обслуговуванні?
Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити у наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушена цілісність гарантійних пломб, є механічні пошкодження, які могли бути причиною поломки товару, порушено правила експлуатації, здійснено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній.
Дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорту) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом усього гарантійного терміну та підтримувати його в робочому стані протягом усього терміну експлуатації.